La Vie Claire. BIO mam to w naturze

Polityka jakości



La Vie Claire powstała z wizji humanisty Henri-Charles Geffroy, darzącego szacunkiem ziemię i naturalne produkty. Od 65 lat, tworzy ją zespół kobiet i mężczyzn wyrażających pasję i przekonanie do produktów organicznych. Wszyscy są gotowi do dzielenia się z innymi wiedzą na temat naturalnego żywienia i zdrowia. Bardziej niż kiedykolwiek, jesteśmy zobowiązani do obrony wartości rolnictwa ekologicznego.

Najważniejszym celem wszystkich naszych działań jest satysfakcja klienta. Realizujemy ten cel poprzez:
  • słuchanie naszych klientów i zaangażowanie w zapewnienie najlepszej jakości usług,
  • rozwijanie usług, produktów z uwzględnieniem potrzeb (aktualnych i przyszłych) klientów,
  • postrzeganie jakości jako stanu umysłu i zapewnianie jej przez zespół w sposób ciągły.

W La Vie Claire jakość odnosi się do wszystkich sfer:
  • produktów,
  • systemu dystrybucji i sklepów,
    funkcji jaką La Vie Claire pełni w roli franczyzodawcy,
  • naszej codziennej pracy,
  • naszych relacji z innymi, bez względu na to czy mamy do czynienia z podmiotami zewnętrznymi czy wewnętrznymi.

Poczucie odpowiedzialności w La Vie Claire przejawia się we wspólnym i solidarnym zaangażowaniem dla marki, znaku firmowego i naszych klientów poprzez:
  • zapewnienie wysokiej jakości naszych produktów i usług,
  • przekazywanie klientom wiarygodnych informacji,
  • podejmowanie działań wpływających na wizerunek firmy,
  • solidarność, która jest naszą siłą.

La Vie Claire posiada certyfikat zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 9001: 2008 w zakresie: „Określenia i rozwoju produktów pod marką La Vie Claire, wyboru i dystrybucji produktów naturalnych oraz ekologicznych do sklepów”. Certyfikat ma na celu:
  • wzmocnienie dynamiki współpracy pomiędzy poszczególnymi działami, angażowanie i rozwijanie naszych zespołów.
  • uzyskanie lepszej efektywności w ramach struktury firmy w celu zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowanie, skuteczności naszej organizacji i jakości naszych produktów i usług.
  • ciągłe doskonalenie świadczonych usług zarówno w ramach sklepów własnych jak i franczyzowych, aby lepiej służyć naszym klientom.
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz konsumentami.
  • przestrzeganie przepisów właściwych dla poszczególnych asortymentów.
Powodzenie takiego podejścia wymaga zaangażowania całej kadry kierowniczej oraz codziennej mobilizacji personelu La Vie Claire.




Poznaj lepiej La Vie Claire:

70-lecie marki La Vie Claire

Niezwykła historia

Nasze wartości

Polityka jakości

Kalendarium

Współpracuj z nami




Bądź w kontakcie

Napisz do nas

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Porozmawiamy o Twoich pomysłach i spostrzeżeniach.

Newsletter

Zapisz się do newslettera. Otrzymasz informacje o nowościach oraz promocjach.

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Polub nasz profil

Bądź na bieżąco. Polub. reaguj, nie zgub, udostępniaj i komentuj.